12 października 2015

Oficjalne powitanie

Oficjalnie Witam Ciebie - Drogi czytelniku, 
 Jestem bardzo zaszczycona, że poświęcasz swój czas na odwiedzenie mojego bloga, mam nadzieje że odwdzięczę się tym samym pisząc notki warte czytania. Blog na który trafiłeś jest kontynuacją opowiadania z nieistniejącego już bloga na innej witrynie. 
 Jeżeli zainteresowały Cię aktualne publikacje serdecznie zapraszam Cię do zapoznania się z poprzednimi rozdziałami tutaj: http://chomikuj.pl/MojeFatum/Moje+Opowiadania 
Na moim chomiku znajdują się archiwalne wpisy, oraz będą się pojawiać aktualne w formie PDF. Prócz tego co jakiś czas będą się pojawiały bonusy w postaci krótkich historii, związanych lub nie z opowiadaniem do których również szczególnie zapraszam do oceniania. 
 Pierwszego rozdziału tutaj należy spodziewać się w sobotę w godzinach porannych. 
 Życzę Ci miłego wieczoru, 

Diana...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje że chcesz podzielić się swoją opinią, jest ona dla mnie cenna dlatego nie lukruj jej, jeśli będzie to nieszczere ;)