24 czerwca 2017

Dobre info

Ze względu na moją czasową nieobecność, spowodowaną obraną inżynierską, sprawami bieżącymi oraz brakiem pewności co do stosowności wystawiania notek w których szkalowane będzie dobra imię Evy i chęcią przekształcenia historii tak by nadal pasowała do opowiadania miałam długą przerwę... 
Z tego powodu w ramach przeprosin chciałabym zaproponować komukolwiek kto to jeszcze czyta w ramach przeprosin cyklu notek w formie maratonu które pojawią się w okresie 3 do 8 lipca (codziennie jedna) w ilości 6  rozdziałów, oraz regularnym wrzucaniem notek co 2 tygodnie w poniedziałki zaczynając od 17 lipca. 
Jednocześnie daje czas na zastanowienie się, czy interesowałaby Was forma pisania w której czasem odnosiłabym się do przeszłości bohaterów (w formie krótkich wstawek o charakterze wspomnienia).

2 komentarze:

  1. A już myślałam, że porzuciłaś pisanie na zawsze! :D
    Ja jestem jak najbardziej za :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytam, cokolwiek stworzysz, Diana. Pisz:). Isami

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje że chcesz podzielić się swoją opinią, jest ona dla mnie cenna dlatego nie lukruj jej, jeśli będzie to nieszczere ;)